Zostań ninją
Administrator/Sanin
Baika No Jutsu {powiększenie ciała)
Powiększasz swoje ciało do rozmiarów wielkiego głazu.
Potem zaczynasz się turlać i zgniatasz przeciwnika.
Koszt chakry: 200
Ranga: uczeń akademii
Senei Jyashuu
Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
Chakra: 300
Ranga: uczeń akademii
Kage Bunshin no Jutsu {cieniste klony}
Cieniste klony.
Służą on głównie do zmylenia przeciwnika.
Wykonują wszystko to co ty.
Znikają po 1 uderzeniu.
Chakra: 1 klon 100
Ranga: uczeń akademii
Kage Mane no Jutsu {przejęcie cienia}
Po użyciu tej techniki, przeciwnik zostaje unieruchomiony. Okazuje się, że stracił kontrolę nad swoim ciałem z powodu cienia, znajdującego się pod nim. Stawia to atakującego pod kontrola ruchów przeciwnika.
chakra: 350
Ranga: uczeń akademii
Shunshin no Jutsu {teleport}
Teleport przeniesie cię na średnie odległości.
Chakra: 100
Ranga: uczeń akademii
Hiru Banshō Bōka no Jutsu {sklejenie z przedmiotem}
Technika polegająca na tym iż użytkownik może połączyć się z innym przedmiotem. Zetsu używa jej do wyłaniania się z ziemi, drzew i innych roślin.
Można też użyć w sposób: gdy się dotknie kamienia jest się twardy jak kamień itp.
chakra:300
Ranga: genin
Kage Shuriken Bunshin no Jutsu- Technika podziału shurikena. Gdy rzucimy shurikena i użyjemy techniki - stworzymy kopie shurikena. W małej ilośći nie są one szkodliwe, ponieważ wystarczy je odepchnąć ręką, ale jeżeli jest ich dużo, wtedy naprawde jest źle, ponieważ zadają one realny ból i rany. Użył jej Sandaime w walce z Orochimaru.
Chakra:300
Ranga: genin
Bubun Baika no Jutsu
Technika polega na powiększeniu wybranej części ciała (np. nogi, ręki), a nie tak jak w przypadku Baika no jutsu całego ciała. Technika opanowana jedynie przez klan Akimichi.
Chakra:1000
Ranga: chunin
Gamaguchi Shibari
Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
Ranga: Sanin
Chakra: 5000
Kuchiyose no Jutsu-Przyzwanie
Możesz przyzwać tylko jeden rodzaj zwierząt. Wybór należy do ciebie.
Chakra: 3000
Ranga: Chunin
Doku kiri no jutsu
Jutsu polega na wypuszczeniu trującego gazu.
Paralizacja natychmiastowa.
Chakra:500
Ranga: genin
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów.
Chakra: minimum 100 klonów chakry 500
Ranga: chunin
Hari Jizou to jutsu stosowane przez Jiraiyę. Jego włosy po wydłużeniu zamieniają się w igły. Przeciwnik nie może przez nie zaatakować. Technika niewątpliwe bardzo defensywna.
Chakra:1000
Ranga: jonin
Kage Nui (Cieniste Bicze)
Dzięki tej technice ninja tworzy cienkie nitki z cienia,
które są niczym bicz i potrafią skutecznie unieszkodliwić wroga.
Bardzo zaawansowana technika bo cień można dotknąć.
Zużywa-70czakry
Ranga:Chunin
Kawara Shuriken(Naturalne bronie)
Technika polegająca na przeniesieniu swej czakry w dowolny przedmiot, dzięki czemu zyskujemy nad nim kontrolę. To ninjutsu umożliwia nam atakowanie przeciwnika na odległość, gdy brak nam shuriken’ów. Przedmioty w taki sposób użyte nabierają wielkich prędkości i po trafieniu powodują duże obrażenia u przeciwnika. Można do tego użyć nawet kawałka drewna.
Ranga:Uczeń Akademi
Zużywa: 50chakry za sztukę
Maks użycia(na walkę): 20
Kumonenkin(Tworzenie broni)
Ninja po zmieszaniu swojej czakry z śliną, wciąga z ust kawałki czerwonej substancji, która od razu twardnieje, tworząc coś na wzór Kunai. Są one bardzo ostre i łatwo przebijają się przez większość przeszkód. Idealna technika, gdy zabraknie nam zwykłej broni.
Ranga:Genin
Zużywa: 50chakry za sztukę
Maks kopii: 10(na walkę)
Do tej techniki potrzeba dwóch zwojów,oraz chociaż 10 broni miotanych(mnożą się razy 10) jednak przy użyciu się nie marnują.Po wykonaniu odpowiednich pieczęci zwoje przyjmują postać smoków i wzbijają się w powietrze po czym znów zamieniają się w zwoje, tyle że rozwinięte. Użytkownik przemieszcza się na ich szczyt po czym zaczyna przywoływać z nich z niezwykłą szybkością najróżniejsze bronie.
Najlepiej posiadać bardzo dużo broni miotanych,ponieważ atak będzie nie do odparcia,chyba że poprzez użycie Wielkiego Wachlarza,lub silnego ataku żywiołu powietrza.
Ranga:Jonin
Zużywa:300chakry
Offline